
název programu: | Marketingová komunikace |
titul: | Mgr. |
jazyk: | česky |
vzdělávací oblast: | Ekonomické obory, Mediální a komunikační studia |
fakulta: | Fakulta ekonomických studií |
Praha: | prezenční studium, kombinované studium |
Most: | prezenční studium, kombinované studium |
Cílem studijního programu je poskytnout studentům nejnovější poznatky jak v teoretické, tak praktické rovině z oblasti globálního marketingu, marketingové strategie, základů manažerské ekonomiky, včetně znalostí konstrukce a posuzování efektivnosti marketingových, komunikačních a mediálních procesů. Pozornost je věnována zejména studiu integrovaného globálního marketingu s využitím nejnovějších komunikačních a informačních technologií. Studium tohoto programu se opírá o klasické i současné práce z oblasti teorie komunikace, marketingu a moderní ekonomie. Klade důraz na nové poznatky získávané z oblasti zkoumání praxe marketingových procesů v současné společnosti. S ohledem na to, že studijní program je určen k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků, odborně a znalostně připravených zastávat vrcholné manažerské pozice, jsou nedílným komplementem studia teoretického základu poznatky moderní sociologické a psychologické teorie. Takto koncipovaný studijní program navazuje na znalosti získané na úrovni bakalářského studia s cílem lépe porozumět vývojovým trendům v oblasti marketingu, zákaznického chování a způsobu života moderní společnosti.
Absolvent studijního programu Marketingová komunikace nachází široké uplatnění především v podnikové a mediální sféře. Na základě získaných znalostí a dovedností je připraven vykonávat práci na pozici marketingového manažera (výkonný manažer), nebo jako samostatného pracovníka marketingové komunikace (řešitel konkrétních marketingových nebo komunikačních akcí), může pracovat na vysoce specializované funkci (specialista nebo brand manažer). Absolvent se může uplatnit i ve středních a vrcholových manažerských funkcích jiné než marketingové orientace. Podobné uplatnění nachází absolvent studijního programu Marketingová komunikace i v jiných institucích například v oblasti veřejné správy, reklamních agenturách, útvarech zaměřených na práci s veřejností a podobně. Absolvent najde uplatnění i jako manažer komunikace s nadnárodními společnostmi. Najde uplatnění jako analytik v oblasti mezinárodního marketingu a managementu a prosadí se rovněž jako poradce (manažer) v regionálních a v mezinárodních marketingových společnostech.