section

E-SHOP

 

Sleva až 50 % na vybrané publikace!

zobrazení: detail jednoho titulu /  celkový výpis
 

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law

Rudolf Leška, Eva Ondřejová

Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.

cena: 153 Kč košík
objednat

Ceny uvedené v tomto katalogu jsou včetně DPH a platí pouze pro internetový obchod.