section

E-SHOP

 

Sleva až 50 % na vybrané publikace!

zobrazení: detail jednoho titulu /  celkový výpis
 

Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění

Jan Mišovič a kol.

Kniha nabízí podrobný přehled o podstatě a základních formách veřejného mínění a prezentuje jeho projevy v oblasti komunikace, vědomí i chování lidí. Hesla se zabývají "technologií" výzkumu veřejného mínění, metodami a technikami jeho přípravy, sběru dat, jejich zpracováním, analýzou, interpretací a prezentací. Přináší poznatky o vztahu společenských věd a veřejného mínění, fakta z historie oboru a charakteristiky osobností, které přispěly k chápání tohoto jevu. Obsah knihy umožňuje rycle vyhledat kvalifikované odpovědi na otázky, týkající se všech aspektů veřejného mínění. Publikace tak poskytuje informace potřebné k pochopení teorie a praxe výzkumu veřejného mínění a je tak vhodnou pomůckou jak pro studenty vysokých škol oboru marketingu a komunikace, ale i pro pracovníky z praxe. Kniha, formát A5, 240 stran, ISBN 978-80-86741-94-9

cena: 195 Kč košík
objednat

Ceny uvedené v tomto katalogu jsou včetně DPH a platí pouze pro internetový obchod.