image
image

Marketingová komunikace

Bakalářské studium

FormaDélkaTitulJazykMěsto
Prezenční 3 roky Bc. český Praha / Most
Prezenční 3 roky Bc. anglický Praha
Školné
ČJ – od 6.100 Kč měsíčně / AJ – 8.600 Kč měsíčně

● vstupní kurzy zdarma ● během studia záznamy přednášek ● přednostní ubytování na Campus VŠFS

Proč studovat Marketingovou komunikaci právě u nás?

Dřímá ve vás kreativní duch? Zajímají vás sociální sítě, psychologie nebo audiovizuální tvorba? Pokud ano, potom je program Marketingová komunikace právě pro vás. Těšit se můžete na zajímavé přednášky a dokonce se můžete podílet na činnosti naší studentské marketingové agentury v multimediálním centru.

Chci podat nezávaznou přihlášku na VŠFS

Přihláška online

Studovat na VŠFS vás bude bavit!

Osobnosti z oboru

Osobnosti
z oboru

Orientace na praxi

Orientace
na praxi

Osobní přístup

Osobní
přístup

Digitální podpora

Digitální
podpora

Mezinárodní prostředí

Mezinárodní
prostředí

Spokojení a úspěšní absolventi jsou naší motivací

Nejčastější uplatnění absolventa

  • Kreativec v marketingových agenturách
  • Digital social média specialista
  • Event marketing manager
  • Tiskový mluvčí
  • Media planner
  • Brand manager
  • Influencer
  • Produktový specialista

Výběr profilových předmětů

  • Marketing
  • Public relations
  • Psychologie v marketingové komunikaci
  • Sociologie
  • Ekonomie
  • Vývoj médií
  • Struktura marketingových komunikací
  • Aplikovaná umělá inteligence
doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D. doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Garant programu

doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Vystudoval obor Humanitní vzdělanost na IZV UK, následně Obecnou antropologii – integrální studium člověka na FHS UK. Doktorské studium v oboru sociologie absolvoval na FSV UK. Je docentem v oboru masmediálních studií. Na Vysoké škole finanční a správní zastává pozici prorektora pro výzkum a vývoj. Svými výsledky vědeckovýzkumné činnosti patří k nejlepším akademickým pracovníkům univerzity. Ve své práci se zaměřuje na sociologii marketingové komunikace, zkoumá její sociální důsledky se zaměřením na lidskou identitu, životní styl, spotřební chování a rozhodování. Věnuje se rovněž problematice spotřební kultury a lidského štěstí v podmínkách společnosti materiálního blahobytu.

Podcast o programu

Epizoda 11 / Doc. Ondřej Roubal

„Existuje definice krásy a štěstí? Jak se ideálu krásy přiblížit?“

Je možné krásu a přitažlivost kapitalizovat? Tentokrát jsme v našem studiu otevřeli téma, které zajímá snad každého. Prorektor pro výzkum a vývoj doc. Ondřej Roubal se totiž se svými studenty v programu Marketingová komunikace věnuje nejenom reklamě, ale i životnímu stylu. Povídali jsme si proto o tom, co považují muži na ženách za atraktivní, jaké vlastnosti by měl mít ideální muž a nakolik je v dnešním světě krása výhodou.

Chci podat nezávaznou přihlášku na VŠFS

Přihlásit se ke studiu

Přihláška online