section

Studijní plán

 MBA program se skládá z 16 modulů; 12 modulů obsahuje základní předměty a jsou stejné pro všechny studenty, zbylé 4 moduly se odvíjí od výběru konkrétní specializace.

MBA 11 Common Professional Components (only for students without previous Economical educational background)

MBA 512 Self-Cultivation for Management

MBA 514 Leadership, Influence, and Currency of Trust

MBA 521 Law and Governing the Modern Business

MBA 523 Design Thinking for Innovation

MBA 532 Operations and Technology Management

MBA 534 Digital Marketing and Analytics

MBA 541 Global Political Economy

MBA 543 Data-Driven Decision Making

MBA 548 Financial Reporting and Control

MBA 549 Ethics and Social Impact

MBA 551 Entrepreneurship and the Art of Creative Thinking

MBA 559 Emerging Issues in Strategic Decision Making

Global Management Emphasis

Specializace Global Management poskytuje hlubokou analýzu různých typů managementu a leadershipu, pomáhá studentovi stát se všestranným manažerem, který je dobře vybaven k tomu, aby vynikl a úspěšně čelil všem výzvám, které současný a neustále se proměňující globální trh přináší.

MBA 585 International Human Resource Management

MBA 573 International Business

PM 506 Leading Domestic and Global Teams

PM 501 Introduction to Project Management

Marketing Emphasis

S vědomím, že pouze nejlepší obsah vynikne v přeplněném marketingovém světě, specializace Marketing vás naučí využívat složky digitálního marketingu, content marketingu a marketingového managementu, abyste zvládli moderní marketingové výzvy, rozšířili své dovednosti a znalosti v širokém spektru marketingových témat a posílili tak svoji kariérní pozici jako člen týmu, ředitel marketingového oddělení nebo podnikatel.

Tyto kurzy připravují studenty ke zkoušce Professional Certified Marketer (PCM). Abyste mohli zažádat o PCM certifikát, musíte složit PCM zkoušku a splnit další požadavky AMA. Pro více informací navšivte webové stránky společnosti American Marketing Association, www.ama.org/marketing-management-certification.

MK 526 Strategic Brand Creation and Management

MK 527 Consumer Behavior

MK 528 Marketing Metrics

MK 529 Marketing Communications

Finance Emphasis

Specializace Finance poskytne znalosti a dovednosti, které vám jako studentovi financí i jako zkušenému finančníkovi pomohou vyniknout v tomto vysoce konkurenčním prostředí. Předměty jsou navrženy tak, aby vás vybavily vším, s čím se finančník setkává v praxi, a posílily vaši pozici v oblasti správy aktiv a majetku, investičního bankovnictví, komerčního bankovnictví, poradenství, spolu s rozmanitou nabídkou kariérních cest v oboru i mimo něj.

Studiem specializace Finance získáte teoretický základ pro složení zkoušek Chartered Financial Analyst (CFA) Exam. Zájemce o tyto zkoušky musí splnit další požadavky dané CFP® Exam. Pro více informací navštivte webové stránky CFP®, www.cfp.net/get-certified/certification-process.

FIN 551 Quantitative Methods and Economics for Finance

FIN 553 Capital Management and Fixed Income

FIN 555 Equity, Derivatives, and Alternatives

FIN 557 Ethics and Portfolio Management

Další specializace v nabídce CityU:

Change Leadership Emphasis, Data Analytics Emphasis, Entrepreneurship Emphasis, Human Resource Management Emphasis, Lean Six Sigma, Management Accounting Emphasis, Project Management Emphasis, Public Accounting Emphasis, Specialized Study Emphasis, Supply Chain Management Emphasis, Technology Management Emphasis.

V případě zájmu nás prosím kontaktujte pro bližší informace.