název programu: | Nová média a marketingová komunikace |
titul: | Mgr. |
jazyk: | česky |
vzdělávací oblast: | Mediální a komunikační studia |
fakulta: | Fakulta ekonomických studií |
Praha: | prezenční studium |
Most: | prezenční studium |
Cílem studijního programu Nová média a marketingová komunikace je rozvíjet kompetence studujících pro moderní společnost v souladu se Strategií vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. Tento program se zaměřuje na získání dovedností, které studenti potřebují pro úspěch na trhu práce nebo ve vlastním podnikání. Je součástí národního plánu RIS3 v oblasti Lidé a chytré dovednosti, který propojuje vědu, komunikační technologie, vědecké a kritické myšlení, kreativitu a řešení problémů jako kompetence budoucnosti. Program rovněž poskytuje studentům příležitost absolvovat šestitýdenní odbornou praxi u různých firem a institucí, v jejímž rámci si mohou ověřit své znalosti a dovednosti potřebné pro začlenění do pracovního procesu.
Absolvent navazujícího magisterského studijního programu Nová média a marketingová komunikace disponuje rozvinutým kreativním myšlením na základě získaných dovedností a znalostí. Je nejen kreativním teoretikem, ale také schopným analytikem, který má vysokou úroveň profesních dovedností a znalostního kapitálu pro uplatnění na trhu práce v oblasti mediální sféry, managementu a marketingového odvětví. Absolvent se uplatní na pozicích středního a vyššího managementu především v mediální a podnikové sféře, v širokém spektru veřejných institucí a neziskových organizací.
Relevantní charakteristické profese jsou: