section

Brigády / Stáže / Zaměstnání

Odborný asistent/ka firemního oddělení
Oberbank AG pobočka Česká republika

místo: Praha, náměstí I.P.Pavlova

Naše nabídka:

Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i soukromé
zákazníky nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.
Budete pracovat v malém a přátelském kolektivu - čeká Vás různorodá a zajímavá práce v pobočce zahraniční banky - využijete cizí jazyky na denní bázi.

Co můžete očekávat od nás:

  • interní i externí vzdělávací akce
  • možnost dalšího profesního i osobnostního rozvoje
  • mzdové podmínky odpovídající Vašim schopnostem a zkušenostem, bonusy/prémie
  • 5 týdnů dovolené, zdravotní volno/sickdays, flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • stravenky/příspěvek na stravování, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • firemní rekreační zařízení a další.

Vaše důležité úkoly:

  • poskytování podpory firemním klientům a firemním poradcům v rámci denního
  • obchodu a úvěrového procesu
  • zpracovávání telefonických a osobních požadavků klientů v denním obchodě
  • spolupráce s centrálními odděleními banky
  • práce s interními bankovními procesy
  • administrativní úkoly typu správa klientských dat a podkladů

Váš profil:

  • VOŠ nebo VŠ vzdělání v ekonomickém oboru
  • NJ nebo AJ na komunikativní úrovni (komunikace s klienty a s centrálou v Rakousku)
  • dobré znalosti MS-Office / uživatelské znalosti (Word, Excel, Powerpoint)
  • příjemné a pozitivní vystupování
  • pečlivost a ochota učit se nové věci a vzdělávat se
  • flexibilita a vysoké pracovní nasazení
  • schopnost samostatného a logického myšlení
  • komunikativnost, vlastní invence při rozvíjení vztahů s klienty banky

Datum nástupu: ihned

Životopisy a motivační dopisy zasílejte na:

Ing. Jan Kejnovský, vedoucí firemního oddělení Praha
mailto: jan.kejnovsky@oberbank.cz, tel.: +420 224 190 119

PDF Odborný asistent/ka - Oberbank AG, 467 kB

zpět na výpis