section

E-SHOP

 

Sleva až 50 % na vybrané publikace!

zobrazení: detail jednoho titulu /  celkový výpis
 

Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B

Šašek Miloslav

Autor publikace zhodnocuje své dlouholeté manažerské zkušenosti z působení v tuzemských i zahraničních firmách právě na úseku péče o zákazníky. Přežití a úspěch subjektů – firem na průmyslových trzích B2B v současném tvrdém konkurenčním prostředí vyžaduje hledání stále nových aktivit, forem spolupráce, speciálních produktů a způsobů komunikace. Společný postup spolupracujících subjektů nejen že včas identifikuje hrozby a příležitosti trhů, měnící se potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, ale i reakce subjektů na zjištěné skutečnosti jsou přesnější, kvalitnější a rychlejší. Efektivní řízení vztahů se zákazníky je významnou konkurenční výhodou a v řadě případů i nutnou podmínkou úspěšného rozvoje subjektů. Publikace je věnována celému procesu řízeného budování vztahů se zákazníky, od výběru potenciálních zákazníků, přes identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání, získání zákazníků, po nástroje a metodiky rozvoje a stabilizace vztahů až po případné ukončení vztahu. Kniha, formát B5, 216 stran, r. vydání 2016, ISBN 978-80-7408-141-5

cena: 288 Kč košík
objednat

Ceny uvedené v tomto katalogu jsou včetně DPH a platí pouze pro internetový obchod.