section

E-SHOP

 

Sleva až 50 % na vybrané publikace!

zobrazení: detail jednoho titulu /  celkový výpis
 

Marketingová sociologie

Roubal Ondřej, Zich František

Publikace je aktuální z hlediska analýz současného společenského vývoje a z hlediska marketingu, kde komunikační politika a její nástroje představují významnou část realizace přijaté strategie. Jde současně o oblast marketingu, která se relativně nejvíc rozvíjí, díky novým formám komunikace daných jak technickými možnostmi, tak stále větším tlakem na vztahy mezi účastníky společenských procesů, až k jejich individualizaci. Autoři ve třech kapitolách rozvíjejí debatu o možných podobách dalšího rozvoje vztahu sociologie a marketingové komunikace. Upozorňují na možnosti intenzivnějšího využívání sociologické imaginace v poznání sociálního prostředí působení marketingových akcí. Kniha, formát B5, 112 stran, r. vydání 2015, ISBN 978-80-7408-102-6

cena: 212 Kč  235 Kč košík
objednat

Ceny uvedené v tomto katalogu jsou včetně DPH a platí pouze pro internetový obchod.