section

E-SHOP

 

Sleva až 50 % na vybrané publikace!

zobrazení: detail jednoho titulu /  celkový výpis
 

Direct marketing v teorii a praxi (3 díly)

Petr Váňa

Publikace sestává ze třech dílů a snaží se pomoci při řešení základních otázek podnikatele, který hledá cesty k rozšíření prodeje zboží a nabídky služeb. I.díl pojednává o typech a základních předpokladech pro úspěšné direct marketingové akce, s mnoha příklady z praxe pro výrobce, služby, marketingové odborníky i studenty. II.díl uvádí více než 200 příležitostí pro úspěšný direct mail a desítky "vzorových" reklamních dopisů pro různé situace jako je získávání nových zákazníků a zvaní na různé akce. III. díl obsahuje více jak tisíc frekventovaných výrazů z uvedeného oboru a umožňuje vyhledávat jejich ekvivalenty ve třech jazycích: česky, anglicky a německy. Autor má bohaté zkušenosti z teorie i vlastní praxe a publikace je tak vhodnou pomůckou pro studenty a současně inspirující pro začínající i zkušené odborníky. Skripta, formát A5, 136, 140 a 105 stran, ISBN 80-903726-0-0, ...-1-9 a ...-2-7.

cena: 280 Kč košík
objednat

Ceny uvedené v tomto katalogu jsou včetně DPH a platí pouze pro internetový obchod.