section

E-SHOP

 

Sleva až 50 % na vybrané publikace!

zobrazení: detail jednoho titulu /  celkový výpis
 

Marketing při utváření podnikové strategie

Karel Havlíček, Milan Kašík

Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Uvedená kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ala i na světovém trhu.. Přínosem je i zařazení zajímavých teoretických axiomů. Publikace je tak nejen vhodným učebním textem pro studenty, ale je velice vhodná i pro praxi manažerů a pracovníků podniků zabývajících se touto problematikou. Kniha, formát B5, 264 stran, 3. aktualizované vydání, 2015, ISBN 978-80-7408-100-2

cena: 275 Kč košík
objednat

Ceny uvedené v tomto katalogu jsou včetně DPH a platí pouze pro internetový obchod.