section

E-SHOP

 

Sleva až 50 % na vybrané publikace!

zobrazení: detail jednoho titulu /  celkový výpis
 

Management a marketing cestovního ruchu

Karel Lacina

Cestovní ruch se stal významnou součástí života moderní společnosti. Je však stále výrazněnjší složkou spotřeby obyvatelstva, ale stále více se stává i výrazným ekonomickým fenoménem. Jak již z názvu vyplývá, zabývá se publikace managementem a marketingem cestovního ruchu. Obsah textu je rozdělen do osmi kapitol, od ekonomických vztahů a perspektiv dalšího vývoje cestovního ruchu, přes cestovní ruch v ČR a EU, formy managementu a specifika marketingu v oblasti cestovního ruchu až po segmentaci jeho trhu. Publikace je určena jak studentům VŠ oborů marketingové komunikace a cestovního ruchu, tak i pracovníkům, kteří v této oblasti již pracují. Skripta, A4, 82 stran, r.vyd. 2010, ISBN 978-80-7408-035-7

cena: 116 Kč  165 Kč košík
objednat

Ceny uvedené v tomto katalogu jsou včetně DPH a platí pouze pro internetový obchod.