Specialista klientských služeb | Stavební Spořitelna

Stavební Spořitelna logo

Požadavek na obsazení volného pracovního místa

 

Společnost:

Stavební spořitelna České spořitelny, a. s., Vinohradská 180/1632, Praha 3, 130 11,

kontaktní osoba: Marcela Adlerová, marcela.adlerova@burinka.cz, tel.: +420 224 309 420,

+420 724 172 653

Název pozice:

Specialista klientských služeb II

Pracovněprávní vztah:

hlavní pracovní poměr, pracovní smlouva

Datum požadovaného nástupu:

1. 7.2017

Úvazek:

plný

Týdenní pracovní úvazek:

Standardně 5 x počet hodin odpovídají úvazku zaměstnance (PO - PÁ)

Doba:

 neurčitá         určitá do 30.6.2018

Místo výkonu práce:

Praha, občasná práce z domova

Inzerát

Popis pracovní činnosti

 

  • Sjednávání a evidence změn úrokových sazeb u poskytnutých úvěrů
  • Provádění výpočtů úrokových sazeb u poskytnutých úvěrů
  • Vyhotovování a odesílání oznámení o změně úrokové sazby a bankovní informace
  • Vyhotovování dodatků k úvěrovým smlouvám
  • Vyřizování telefonických dotazů a individuální korespondence klientů z oblasti úvěrů
  • Provádění změn v aplikaci StarBuild
  • Spolupráce s ostatními úseky stavební spořitelny
  • Práce s aplikacemi SSČS a ČS

Požadavky na uchazeče (nezbytné, K.O. kritéria)

 

  • VŠ,SŠ vzdělání,
  • příjemné a srozumitelné vystupování, odolnost vůči stresu
  • výborné komunikační schopnosti a proklientský přístup
  • schopnost samostatně se rozhodovat a řešit úkoly iniciativně
  • uživatelskou znalost práce s PC
  • flexibilita, schopnost přizpůsobit se změnám v pracovních postupech 
  • schopnost týmové spolupráce

Požadavky na uchazeče (výhodou)

 

  • obchodní dovednosti a prodejní zkušenosti
  • zkušenosti s úvěrovými
  • retenční činnost

Nabízíme

(něco jedinečného, co pozice/tým nabízí, ne všeobecné benefity)

 

  • zajímavou práci v přátelském a inspirativním týmu
  • zázemí silné finanční skupiny
  • příležitost pro váš růst a rozvoj
  • výběr ze široké nabídky volnočasových a finančních benefitů

 

V co věříme

 

Věříme principům naší firemní kultury. Budeme si rozumět, pokud:

 

  • chcete být ambasadorem našich produktů a za vším, co budete dělat, budete vidět klienta, protože jen klient a jeho spokojenost je zdrojem našeho úspěchu a růstu
  • změna je pro vás přirozenou součástí života, ve změně vidíte příležitost, aktivně vyhledáváte změny jako šanci k růstu a sám/sama přicházíte s nápady
  • přijímáte osobní zodpovědnost za svá rozhodnutí i výsledky své práce, nebojíte se přiznat chybu, vyjadřujete svůj vlastní názor a umíte ho zdůvodnit
  • chcete spolupracovat v týmu, rád/a poradíte a pomůžete každému, kdo to potřebuje, nasloucháte a respektujete názory ostatních
  • jste zdravě ambiciózní, rád/a soutěžíte, vždy dodržujete pravidla fair-play, s ostatními jednáte narovinu a otevřeně, držíte dané slovo
  • chcete dělat věci jednoduše, bez zbytečné byrokracie

 

 

zpět na výpis